sobota, 31 maja 2014

Przepraszam po raz kolejny ;(

Wiem, że znowu Was zawiodłam. Nie robię tego celowo. Może i głupie wytłumaczenie, ale po tym powrocie z Sopotu z koncertu Sylwii Grzeszczak jakoś nie mogłam się zebrać w sobie do pisania notki, dlatego dzisiaj nie dodałam. Miałam Was powiadomić o braku notki, ale uniemożliwił mi wyjazd do Malborka. Miałam być tam tylko wczoraj, ale z pewnych przyczyn musiałam tam nocować, dlatego nie miałam jak Was powiadomić. Chciałam także dodać kolejną notkę na moim nowym blogu, ale jak już wcześniej napisałam, nie miałam takiej możliwości, więc teraz ją dodałam na nowym. Zapraszam i mam nadzieje, że mi wybaczycie, że po raz kolejny nie dodałam notki.

5 komentarzy:

  1. Nic sie nie stalo, nie musisz sie martwic. Zawsze dodawalas notki na czas, a ze czasem ci sie nie uda z pewnych przyczyn to zrozumiemy :)
    Pozdrawiam Michaelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tutaj już od 9 zaglądam i czekam na nn. No ale znaj moją łaskę i wiedz,że ci wybaczam. :D zobacz jaka ja dobra jestem. To teraz zabieraj się za kolejną notkę na ten blog :D bo w sobotę chcę ją już czytać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Jenn, spokojnie poczemay. Taki dreszczyk emocji dobrze zrobi XD I nie masz za co nasz przepraszać. To my powinniśmy Ci dziękować, że piszesz dlaczego się nie pojawiła a nie, że nic żadnego powiadomienia nie ma. Ja oczywiście poczekam.
    Pozdrawiam Michael

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic się nie stało, poczekamy.
    Raven0908

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie szkodzi, poczekamy :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń