sobota, 10 maja 2014

Wybaczcie

Bardzo Was przepraszam, ale się nie wyrobiłam z notką (znowu) Liczę, że ten tydzień będzie trochę lżejszy i będę mogła więcej czasu poświęcić pisaniu. Mam dla Was niespodziankę. W związku iż nie dodałam dzisiaj notki .... zapraszam Was na mojego nowego bloga. Oczywiście też z opowiadaniem o Michaelu. Miałam zacząć Go publikować za jakiś czas, ale postanowiłam, że taka mała rekompensata się przyda. Zajrzyjcie do zakładki Moje Blogi. Tam znajdziecie adres bloga.
Chciałam także o czymś wspomnieć. Jak już pisałam jakiś czas temu. Do naszego grona dołączyła kolejna blogowiczka. Nie wiem, czy czytacie, czy też nie, ale jeżeli ktoś już czytał, to chciałam powiadomić, że jest już kolejna notka na jej blogu. Zostawiam adres, gdyby ktoś zapomniał http://fankamj.blogspot.com/

7 komentarzy:

  1. Chce zebys wiedziala ze od 9 patrzyla i przeczytalam nowa notke, chcialam jako pierwsza skomentowac, ale cos nie chcial mi komentarz sie wyslac i nie mam pojecia dlaczego! A chcialam byc pierwsza :( ale wiesz ze opowiadanie geniale. Pozdrawiam Michaelowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwali poczekają :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw sie! Poczekamy ;)) przeczytałam notkę na Twoim nowym blogu i powiem ci ze jest super! Bardzo mi sie podoba i bede czytac :) tylko co ile bedziesz wstawiać nową notkę? (Komentuje tutaj nową notkę bo tam nie moge skomentować jako anonim... Nie ma tam takiej opcji, nie wiem co die dzieje ;//)
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogłaś skomentować, bo zapomniałam odchaczyć opcje, ale już każdy może komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nowa notkę ! Nowy blog oczywiście świetny ! (jak zawsze):D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Już biegnę na tego bloga i szybciutko czytam!

    A teraz chcę Cię baaardzo przeprosić, bo obiecałam, że skomentuję ostatnią notkę, a tego nie zrobiłam. Już nawet nie będę się tłumaczyć czemu, bo to sensu nie ma, ale możesz być pewna, że teraz już powracam do tego obowiązku i będę się starać, by wszystko czytać i komentować.

    Pozdrawiam. Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże !!!! Dlaczego ty mi to robisz !? Tak się wciągnęłam w to opowiadanie że w 3 dni przecztałam wszystko(dodam że w międzyczasie byłam też w szkole i w pracy). W pierwszych rozdziałach robiłas sporo błędów, ale z rozdziału na rozdział piszesz coraz lepiej. Czasem zdarzalo się że w złym miejscu wstawialas "bym" + nie mówi się że ubieramy kurtkę tylko zakładamy, ubieramy się w coś czyli np. ubrałam się w kurtkę, albo ubrałam kogoś w coś .Nie pomysl sobie, że cię krytykuje czy coś bo sama jakimś geniuszem nie jestem , ale chce żebyś pisała jeszcze lepiej niż piszesz teraz. Tak naprawdę to jestem pełna podziwu dla ciebie, że masz taka wyobraźnię i wymyśliłas taką historię. Pisz dalej. Jak by co, to służę pomocą XD. Pozdrawiam, Karolina :-)

    OdpowiedzUsuń