sobota, 17 maja 2014

Niestety ...

Przepraszam po raz kolejny, że nie ma notki, ale tym razem to nie z mojej winy. Od wczoraj nie mam netu. Nie wiem co się stało. Tego posta pisze z tabka, a mój telefon służy jako modem dla niego hehe. Jak tylko odzyskam net, to od razu wstawiam notkę, a jeżeli nie, to może wstawie z tabka, ale będę musiała to wszystko przepisać. No nic mam nadzieję, że jednak nie będę musiała. Przypominam i zapraszam osoby, które jeszcze nie były na moim drugim blogu, na którego adres znajdziecie w zakładce ''Moje Blogi''

5 komentarzy:

  1. No szkoda. Siła wyższa :( Poczekamy :) Ja już nie mogę się doczekać nn :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem tylko 1, jeśli masz tak mało czasu, nie masz neta itd. to po co prowadzisz, aż 2 blogi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic sie nie stalo poczekamy :) no tak juz sie dzieje ze nie wszystko idzie po naszej mysli.
    Ps. Kazdemu sie zdarza brak czasu, Jenn prowadzi dwa blogi bo tak chce. Nie zakladala by drugiego gdyby nie byla tego pewna. Ja poczekam ile bedzie trzeba. Jezeli ktos tego nie rozumie to trudno. Wytrawli poczekaja :)
    Pozdrawiam Michaelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jenn spokojnie nie musisz przepraszac , w końcu to nie twoja wina że net ci siadł...nie denerwuj się my poczekamy ile będzie trzeba , bo jest na co.. Trzymaj sie buziaczki :*****
    ~~ Dzwoneczek ~~

    OdpowiedzUsuń