środa, 25 czerwca 2014

To już pięć lat :(

Eh ... każdy z nas wie co to za dzień. Pełen smutku, cierpienia i pytań, na które nikt nie zna odpowiedzi, a jednym z nich jest ''dlaczego?''. Nikt nie wie. Myślałam, że z rokiem na rok będzie lepiej, ale tak nie jest. Czuje się tak samo jak TEGO dnia i jest mi ciężko. Nie chce płakać ... to niczego nie zmieni, a sprawi, że się będzie jeszcze gorzej cierpiało. I wiecie co? Jakoś mi się udaje, ale z trudem. Mike nie chciałby abym płakali, ale to tylko tak łatwo się mówi. Może będzie Nam łatwiej razem przez to przejść. Zobaczymy. Chciałam się także z Wami podzielić filmikiem, który przygotowałam. Może to nic wielkiego i w ogóle, ale czułam, że powinnam to zrobić. Poniżej zostawiam link:

https://www.youtube.com/watch?v=ig6bWQ1exp4

3 komentarze:

  1. Oh Wiola to bylo przepiekne trudno mi powstrzymac lzy . Dziekuje ci za to w imieniu wszystkich fanow jestem dumna naprawde. Nikt nie kochal zycia tak jak Mike, nikt sie tak nie smial i nie usmiechal jak on. To byla piekna podroz od jego dziecinstwa do...brak mi slow . Zrobilas to dla Michaela z glebi serca. Dziekuje ci. NIGDY O TOBIE NIE ZAPOMNIMY MIKE, NASZ KOCHANY PIOTRUS PAN. KOCHAMY CIE MICHAELl...NA ZAWSZE!
    Ps. Jeszcze raz to bylo piekne dziekuje
    Buziaki Michaelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jenn, wspaniały filmik :)
    Brakuje mi słów by wyrazić to co czuję po obejżeniu Go. Jestem pełna podziwu. Wspaniale ujęłaś w nim czasy Mike'a od dziecka po czasy dorosłe :)
    To piękne :)

    Mike, kocham Cię na zawsze i zawsze będę pamiętać.
    Forever in my Heart ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały filmik :) Tak mi jakoś smutno... To nie powinno było się zdarzyć :( Szkoda, że go już z nami nie ma :(
    Magda

    OdpowiedzUsuń