niedziela, 1 września 2013

Kolejna część ... niebawem.

Zapomniałam wam o tym powiedzieć w poprzedniej notce. Kolejna pojawi się w sobotę, a jak się wyrobię to w piątek. Już wyjaśniam dlaczego. Otóż .... kolejna notka, czyli 24 będzie megaaaaa długa, dlatego potrzebuję więcej czasu na jej napisanie niż tydzień. Dlaczego długa? Bo w tej notce chcę zakończyć już tamten rozdział i w 25 rozpocząć już zupełnie nowy. Nie chcę dzielić tej na dwie, tylko od razu wstawić całą. Mam nadzieję, że nie macie do mnie o to pretensji bo nie chcę już dłużej przeciągać ich relacji takie jakie są. Czekajcie cierpliwie. Zobaczycie .. opłaci się ;)

11 komentarzy:

  1. szkoda, ale jakoś się poczeka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się już doczekać :')
    ~Hudsonowa

    OdpowiedzUsuń
  3. łoooł to ja już się mega niemoge doczekać...:D

    ~Dzwoneczek~

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę sie doczekać
    Mickey680

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku kiedy dodasz ?? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju, ile można czekać, kiedy dodasz?? czekamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Weźcie jej nie popędzajcie, moze nie ma akurat czasu. Czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie nie popędzajcie jej napisze jak będzie mogła :-);-);-);-)

    Pozdrawiam
    DARIA

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda ze wczoraj nie dodałaś, no ale cóż. Mam nadzieje , że dzis napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć tu Mickey680
    u mnie nn http://breakofdown.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń