sobota, 13 lipca 2013

Zła wiadomość :(

Notka jest już skończona, ale jest problem. Komputer nie chce mi się uruchomić. Zawsze naprawia mi wujek, ale teraz go nie ma i nie wiem kiedy będzie. Obiecałam, że co sobota będę dodawała i z wielką przyjemnością bym to zrobiła, ale nie mogę. Na całe szczęście wczoraj przeniosłam wszystkie notki na dysk zewnętrzny. Jeżeli mi się uda to w poniedziałek pójdę do kafejki internetowej i dodam nową, a jak nie to będę musiała czekać ma wujka. Więc proszę was o cierpliwość. Tego posta dodaje z telefonu i mam przynajmniej jakiś kontakt ze światem. Mam nadzieję, że długo to nie potrwa, ale to tylko nadzieję.

3 komentarze:

  1. Szkoda :-(
    Ale to nic nie szkodzi poczekam
    Tylko prosze szybko :-)

    Pozdrawiam
    DARIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to ode mnie zależało to już byście czytali. Idę w poniedziałek do kafejki. Może uda mi się wrzucić.

      Usuń
  2. Czekamy! W wolnym czasie zerknij do nas - michaelandwe.blogspot.com
    U nas nowa :)

    OdpowiedzUsuń