piątek, 19 lipca 2013

Kolejne informacje

Witam was.

Chciałam was poinformować, że nie mam pojęcia kiedy pojawi się nowa. Wujek zabrał się do roboty, ale kiedy skończy, to tego nie wiem. Pisze nową część w zeszycie, ale to nie to samo. Bym mogła przepisać w kafejce, ale teraz nie mam czasu, a we wtorek jadę do Gdańska. Chce  wam też napisać co mi się  przytrafiło. Otóż dostałam wezwanie na policje jako świadek. Termin miałam wyznaczony na 30 lipca, ale poszłam dzisiaj i się okazało, że ścigają firmę, która oszukiwała ludzi na składaniu długopisów. Ludzie im przelewali po 7 zł, a oni nic im nie przesłali, żadnych długopisów do składania, mnie też nie. Więc mam zanieść na komendę wydruk przelewu. Dobrze, że się  wyjaśniło bo strasznie się denerwowałam. Nigdy nie byłam wzywana, więc to dla mnie nowa sytuacja. Pisze o tym wszystkim, żebyście nie dali się nabrać na większą sumę i nic nie płacili takim oszustom. Dobrze, że w końcu się za to wzięli. Więc już nie zawracam wam głowy i mam nadzieję, że niedłgo będę mogła napisać dobrą wiadomość. Informujcie mnie o nowych waszych notkach. Do napisania ;-)

2 komentarze:

  1. Hej
    Jaka szkoda że dalej masz zepsuty kom.
    Prosze przekaż swojemu wujkowi że BŁAGAM go żeby naprawił Ci kompa :-(:-(:-(:-(
    Ale będe czekać ;-):-):-):-):-);-)

    Pozdrawiam
    DARIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej no miałaś niezłom przygodę a i czekam z niecierpliwością na następną mam nadzieje że się pojawi jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń