piątek, 4 września 2020

Chcecie powrotu?

 Dobrze kochani.

Jak widzicie po tytule proste pytanie. Chcecie powrotu? Tak wcześniej pisałam, że opowiadanie będzie kontynuowane i nadal chce dalej pisać. Ale zauważyłam, że jedna, max dwie osoby tylko komentują. Niby czytacie, ale nie komentujecie. Nie będę robiła żadnej ankiety. Po prostu jeżeli naprawdę chcecie powrotu to mnie zmotywujcie ilością komentarzy. To was nic nie kosztuje. Każdy może skomentować, nawet osoby nie zalogowane. Wiec do dzieła. Wystarczy nawet jedno słowo.

P.S. Notka jest już napisana. Wiec zależy tylko od was czy ją wrzucę ;)

8 komentarzy:

  1. A jeśli chodzi o dodawanie komentarzy to może jest ich mało ponieważ ja tez miałam duży problem z ich udostępnianiem. Trzeba się logować i często odrzuca 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wiesz jak napisałam w poście nawet z anonima można dodawać wiec nie trzeba się logować. Specjalnie od początku jak istnieje ten blog ustawiłam, że każdy może skomentować.

      Usuń
  2. Kontynuuj,jestem ciekawa co dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak proszę!!! Nie mogę się doczekać ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle patrzę czy jest tutaj coś nowego, brakuje mi oderwania się od rzeczywistości i pochłonięcia w czytaniu. Wracaj szybko i kontynuuj historię, bardzo przyjemnie się czyta Twoją pracę! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo wchodze i patrze czy jest coś nowego.
    Wracaj!!
    Uwielbiam czytać Twoje opowiadania!!

    OdpowiedzUsuń