niedziela, 2 listopada 2014

Informacja ...

Przepraszam za te milczenie i brak jakiejkolwiek informacji, ale zwyczajnie nie miałam czasu. Na pisanie też nie miałam. Nie skończyłam z pisaniem i nadal będę publikowała notki. Nikt, a już na pewno anonimy, nie spowodują tego, że przestane pisać. Przypominam, że na moim drugim blogu pojawiła się notka 5 października i w następną sobotę też tam się pojawi nowa notka, ponieważ mam ją zaczętą. Tutaj postaram się wstawić notkę 15 listopada. Jeżeli jednak mi się nie uda, to z góry przepraszam. Do zobaczenia ;)

8 komentarzy:

  1. Nie ma sprawy, fajnie ze sie wgl odezwalas ;))
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) Rozumiemy ;) Nie przejmuj się :) Czekamy !! Pozdrawiam !

    http://mjniezapomniana-cassie.blogspot.com/2014/11/czesc-ii.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy i nawet nie wiesz jak się cieszę z powodu, że znów będą notki.


    Rosie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wracasz! ;D czekam na nexta! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff, Ty żyjesz... xD fajnie, że niedługo będzie notka.
    Lolkaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co mogę powiedzieć to dobrze, że są jeszcze osoby które nie zostawiły bloga o Michaelu. I nie poddawaj się, nie przejmuj się niemiłymi komentarzami, one zdarzają się zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. I co dalej? Będziesz w końcu pisać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie? Co dalej? Mowilas ze w koncu wstawisz tą notkę...
    Byłabym a raczej bylibyśmy wdzięczni za informacje na temat notek nawet jak się nie pojawią bo nie wiemy czy czekać... :) mimo to bede co tydzien wpadać i czytać jak bedzie :))
    Pozdrawiam ;*
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń