sobota, 29 listopada 2014

Postanowienie

Wybaczcie, że tak milczałam i wgl. Coś postanowiłam. Otóż ... opowiadanie nie jest zakończone. Będę je pisała dalej, ale nie teraz. Jeżeli dobrze pójdzie, to po nowym roku, znowu zacznę pisać nowe notki i umieszczać. Póki co będę publikowała nowe notki na moim drugim blogu. Chcę, żeby się rozkręcił z akcją. Mam nadzieje, że nie macie nic przeciwko temu. Zapraszam osoby, którzy czytają historię o Betty, na nową notkę, która się właśnie pojawiła ;)
P.S. Postaram się nadrobić zaległości na Waszych blogach.

5 komentarzy:

  1. Uff, czyli jednak wrócisz! Już się bałam, że wszystko skończone. Czyli notki po nowym roku? Zaczekamy :) A teraz zabieram się do bloga o Betty xD
    Pozdr. Lolkaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślałam że już nie będziesz pisała... trzeba będzie poczekać, ale warto! Co do drugiego bloga, chętnie poczytam tylko podaj adres... pewnie też będzie super. Jak wszystko co dotyczy Michaela! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres mojego drugiego bloga jest w zakładce Moje blogi ;)

      Usuń
  3. W takim razie super, na pewno zaczekamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ,, Żyjący w blasku sceny...
    Podziwiany przez miliony ...
    Stał się legendą , a każda legenda opowiada
    o podboju i wolności .
    Zdobył świat , został królem ...
    Lecz czasem los jest okrutny ...
    Kieruje się prostą zasadą :
    - Dać życie , ale szczęście ukraść .
    Daję majątek , bogactwo , uwielbienie
    oraz samotność ... "

    Hej !
    Chciałam was wszystkich zaprosić na mojego bloga .
    link :
    KingPopAndKingWorld.blogspot.com

    Będzie to opowiadanie i MJ . Mam nadzieje, że wam się spodoba i będziecie często tam zaglądać . Jestem fanką Michael'a Jacksona i chciałam dzielić się moją sympatią względem jego z wami .
    Gorąco zapraszam :)

    Proszę ... daj mi szansę .

    OdpowiedzUsuń