czwartek, 10 lipca 2014

Przerwa :(

Przepraszam Was. Wiem, że miałam w tą sobotę dodać kolejną, ale nie da rady. Wena jest, ale nie wiem dlaczego nie mogę pisać. Może przez ten upał nie mam ochoty na nic. Codziennie po 35 stopni, jak nie lepiej. Wiec robię sobie przerwę. Nic nie obiecuje, ale postaram się napisać do następnej soboty. W tą dodam na moim drugim blogu, bo mam napisaną na przód. Dziękuje za nominacje, ale nie wiem jak to dalej pociągnąć ponieważ blogi, które bym chciała nominować nominowały mnie, a zasady tego zabraniają. Jeszcze raz przepraszam i zapraszam w sobotę na The Life Is Sometimes Unfair. 

P.S. Jutro (a jak ktoś to czyta w piątek to znaczy, że dzisiaj) na Polsat Film o godz. 12:25 This Is It i tego samego dnia na kanale Planete+ o godz. 21 będzie Vincent Paterson - choreograf gwiazd i na tym samym kanale o 22:05 Bad 25 (niestety znowu krótka wersja) Kto ma może sobie obejrzeć, bo niestety na Vectrze już nie ma tego kanału.

11 komentarzy:

  1. Ojj szkoda,że robisz przerwę.A da kiedy będzie trwała ta przerwa? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekamy :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z utęsknieniem ! na kolejne losy :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Jenn kiedy będzie nowa notka??
    TĘSKNIMY BARDZO!!! :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kiedy nowa notka, bo tęknie za nowymi ;(
    Hitoshi.
    Mam nazieję, że już za nie długo będzie kolejna.
    P.S na http://thejacksonsanamericandream.blog.pl/ nn

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczęłam czytać twojego bloga dopiero od wczoraj i dzisiaj skończyłam. Nagle poczułam smutek, ponieważ zdałam sobie sprawę z tego, że ten blog przy którym tak dużo się śmiałam i płakałam ucichł na parę dni. W głębi duszy wiem, że zapewniałaś, że wrócisz i będziesz pisać dalej. Jednak od tego czasu minęło wiele dni. Wiem, że to co piszesz to tylko fikcja i twoja wyobraźnia, ale ona jest wspaniała, a po za tym też jestem fanką MJ i wyobrażałam sobie, że to może być prawda, że na prawdę w swoim życiu znalazł taką osobę jak Rose, która naprawdę go kochała. Pewnie wiele osób pisze żebyś wróciła do pisania, może cię to nie ździwić, ale ja też cię o to proszę. Kocham tego bloga i nie wiem czy przyjmę do siebie świadomość, że będę musiała się z nim pożegnać na zawsze. Jeśli to przeczytasz to Dziękuję i Proszę o kolejną notkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz nominację do Liebster Blogger Avards oraz Versatile Blogger Avards
    Więcej szczegółów na http://zobaczyc-swiat-w-ziarenku-piasku.blogspot
    .com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tego bloga! Odkrylam go podczas pobytu we wloszech wiec brak wifi uniemozliwil mi czytnie ;( wczoraj wrocilam i przeczytalam wszystkie notki! <3 jestes naprawde super pisarka i masz wspaniala wyobraznie <3 Minelo juz troche czasu odkad dodalas ten post, ale mam nadzieje, ze w krotce pojawi sie nowa notka.Czekam z niecierpliwoscia! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jenn,odezwij się do nas,naprawdę się martwimy...

    OdpowiedzUsuń