niedziela, 19 sierpnia 2018

Ankieta

Mam do Was pytanie. Chcielibyście abym opublikowała swoje pierwsze opowiadanie, które parę lat temu było na moim pierwszym blogu? Nowi nie wiedzą, a starych czytelników, którzy je czytali pewnie już nie ma, dlatego pytam. Nie jest skończone, ale mam napisane 50 stron, wiec bym mogła publikować w między czasie. Byście zobaczyli jakim stylem wtedy pisałam, bo tego nie będę tam zmieniała. Nic nie będę tam zmieniała. Teraz to już nie mój styl bo jednak mam już swoje lata, ale wiecie każdy od czegoś zaczynał. Nie wiem kiedy zacznę, bo bym chciała założyć w tym celu nowego bloga, żeby każde opowiadanie miało swoje miejsce. Jak coś to głosujcie w ankiecie, do której macie niżej link. Tylko te głosy będę brała pod uwagę.
Trzymajcie się. Do zobaczenia mam nadzieje niedługo z nową notką tutaj.

3 komentarze:

  1. Jestem jak najbardziej na TAK. Tym bardziej, że tego opka nie czytałam, a bardzo jestem go ciekawa.
    Więc, siostra :P :) , działaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje rozdziały pojawiają się równie często jak nowe sezony Sherlocka(dla kumatych)xD. Oraz proszę o nie spinanie pośladków, to tylko żart.

    OdpowiedzUsuń